Service level agreement (SLA): werkwijze, voordelen en valkuilen
De service level agreement (SLA) is een overeenkomst tussen klant en secretariaat. Deze drie experts leggen je uit hoe je ermee werkt.
De service level agreement (SLA) is een overeenkomst tussen klant en secretariaat. Deze drie experts leggen je uit hoe je ermee werkt.
Een fleximatrix brengt talenten en taken in kaart en kan het secretariaat helpen om meer initiatief te nemen in een organisatie. Wat is een...
Hoe stroomlijn je als secretariaat taken, waarbij je de consistentie waarborgt en efficiëntie bevordert? Dat doe je met een procesbeschrijving. Die...
Een handboek voor het secretariaat opstellen; als je deze stappen volgt, gaat jouw secretariaat met een bruikbaar handboek aan de slag.
2023 wordt het jaar waarin HR-professionals hun organisatie gaan redden. Dat voorspelt ceo Guido Heezen van Effectory, een bureau voor...
In veel organisaties is het moeilijk om echte veranderingen tot stand te brengen. Wij vroegen lezers om hun adviezen op dit gebied.
Raak jij weleens gefrustreerd omdat er nooit écht iets verandert in jouw organisatie? Margreet Oostenbrink schreef een boek over de oorzaken en...
Ben je net lekker op stoom, komt ie: de interruptie. Hij is er in allerlei soorten en maten, maar in welke vorm ook - hij is de dood voor je focus....
Bij PwC vervullen de management assistants een glansrol. Ze nemen een strategische plek in binnen het accountants- en adviesbureau. Om het hybride...
Om hybride werken te laten slagen, is er meer nodig dan goede wifi, tools en processen. "Implementeer géén generiek beleid", adviseert innovatiecoach...