NLP helpt als je soms bot reageert: 'Ineens zag ik hoe mijn gedrag...
Met NLP leerden managementondersteuners Ivett en Manon om anderen beter te begrijpen. 'Ik kan nu beter met lastige situaties omgaan.'
Met NLP leerden managementondersteuners Ivett en Manon om anderen beter te begrijpen. 'Ik kan nu beter met lastige situaties omgaan.'
Dit zijn twaalf irrationele en belemmerende overtuigingen én hoe jij ze kunt omvormen tot helpende gedachten of overtuigingen.
Neuro Linguïstisch Programmeren (NLP) is een methode om effectief te communiceren. NLP bevat praktisch bruikbare methoden en technieken voor het verbeteren van jouw communicatie en persoonlijk functioneren.
Onbegrip en irritaties op het werk komen vaak voort uit mismatches in communicatie. Hoe voorkom je die mismatches? Trainer Kristine Ates legt uit hoe je met de NLP-methode aansluit bij de ander en wat je ermee bereikt. "Je wordt een veelzijdig mens."
Binnen NLP is 'rapport opbouwen' een handige vaardigheid. Rapport opbouwen betekent: het maken van goed contact.
Je komt in je werk lastige mensen tegen in alle soorten en maten. Met deze vier verbluffend eenvoudige tactieken vallen die lastige collega's opeens reuze mee. Probeer het maar uit.
Het proces van communicatie kan heel mooi worden beschreven aan de hand van het NLP (Neuro Linguïstisch Programmeren)-communicatiemodel. Het model is een weergave van de werkelijkheid. Het beschrijft op een eenvoudige manier hoe iemands persoonlijkheid werkt.
In organisaties heb je weleens te maken met lastige mensen. Maar in plaats van iemand het etiket 'lastig' op te plakken, kun je je veel beter richten op de lastige relatie. Bij een relatie is altijd meer dan één persoon betrokken.
Neuro Linguïstisch Programmeren (NLP) geeft inzicht in ons denken, voelen en handelen als mens. En het kan je helpen bij het stellen van je doelen. De volgende vier adviezen vergroten je kans je doelen ook daadwerkelijk te behalen.
Hoe komt het dat jouw collega's je zo slecht begrijpen? En waarom is je manager soms zo kortaf? Met NLP leer je dit patroon te doorbreken. En je leert de taal van je collega's te spreken, waardoor je een dieper, intenser contact maakt. Zo zullen je collega's meer met jou meebewegen.