1. Last call! Doe je mee aan ons onderzoek?
  2. De opmars van de VA: waarom jij ook de overstap kan overwegen
  3. Wanneer gebruik je Planner, wanneer To Do?
  4. Een pdf-bestand bewerken in Word is makkelijker dan je denkt
  5. Zo exporteer je Word docs naar PowerPoint
  6. Hey Google
  7. Isis van der Hout: 'De crisis heeft digitalisering versneld'
  8. Vijf handige tips voor Microsoft Forms
  9. Samenwerken in één mailbox met Outlook
  10. Zo maak je een vragenlijst, enquête of poll met Forms in Microsoft 365
  11. Contactpersonen importeren in Outlook: zo doe je dat
  12. Outlook: groep contactpersonen maken en mailen
  13. Kanalen in Microsoft Teams: wanneer en hoeveel?
  14. 15 handige toetsencombinaties in Excel
  15. De 5 best gelezen tips voor Outlook
  1. Ongelezen berichten markeren en bekijken in Teams
  2. Outlook: alle tips voor mail- en agendabeheer
  3. Actielijst in Excel: download een gratis sjabloon
  4. Wat is Microsoft Viva en wat kun jij ermee?
  5. 6 handige apps voor productiviteit, agenda en urenregistratie
  6. Switchen tussen handtekeningen in Outlook: zo doe je dat
  7. Zo werk je handig met hyperlinks in een SharePoint-site
  8. Taken automatiseren in Excel: zo neem je een 'macro' op
  9. Automatiseer handelingen in Outlook met 'snelle stappen'
  10. 10 tips voor slimmer e-mailen, van bijlagen tot onderwerpregel
  11. Zelfs de expert kan de veranderingen in Office amper bijbenen
  12. 5 tijdbesparende trucs in Office 365 die weinig mensen kennen
  13. Vergaderen in Teams: 5 manieren om het beter en leuker te doen
  14. Onontdekte parels in Excel - en wat je er vooral níét mee moet doen
  15. Laat zinnen die je vaak gebruikt 'automatisch aanvullen' in Outlook