Als offficemanager weet je hoe belangrijk een goed georganiseerde, efficiënte en comfortabele werkplek is. Fellowes lanceert daarom een nieuwe Europese campagne met een frisse aanpak: de WorkLife Coach. Dit merkpersonage staat klaar om te helpen om de perfecte werkomgeving te creëren, met praktisch advies, slimme productkeuzes en inspiratie om een team productiever en tevredener te maken.
Waarom de WorkLife Coach?
De rol van officemanagers en facilitymanagers is de laatste jaren flink veranderd. Flexibiliteit en hybride werken zijn nu de norm, wat betekent dat werkplekken moeten meebewegen. "Hier komt de WorkLife Coach in beeld: een bron van praktische tips en oplossingen die direct toepasbaar zijn, zodat je de werkplek eenvoudig kunt optimaliseren", zegt zegt Anouk van Berkel, marketing teamleader Benelux bij Fellowes.
"Of het nu gaat om ergonomische zitoplossingen, effectieve archiveringssystemen of slimme opbergmogelijkheden, de WorkLife Coach biedt advies dat helpt om iedere werkplek net een beetje beter te maken. Zo biedt onze 4 Zone Aanpak meer comfort en productiviteit door rug-, pols- en nekspanning te verminderen en beweging te stimuleren. Zo voel je je zowel fysiek als mentaal beter."
Creëer een prettige werkomgeving
"De filosofie van de campagne is simpel maar krachtig: 'Elk WorkLife moment telt', legt Van Berkel uit. "Kleine verbeteringen kunnen namelijk een groot verschil maken. Denk aan het aanpassen van de bureaustoelen, het toevoegen van ondersteunende kussens, of het organiseren van werkstations met handige opbergoplossingen. Zo creëer je een prettige werkomgeving waar iedereen efficiënter werkt en zich beter voelt."
De WorkLife Coach deelt deze inzichten via digitale campagnes, evenementen, social media, en op websites van dealers. "Als offficemanager krijg je zo steeds nieuwe ideeën om de werkomgeving te optimaliseren, geïnspireerd door de laatste trends en innovaties", zegt Van Berkel.
De content hub om keuzes te maken
Een belangrijke pijler van de campagne is volgens Van Berkel de content hub op fellowes.com. "Hier vind je alles wat je nodig hebt om geïnformeerde keuzes te maken voor je werkplek. De hub staat boordevol tips, advies en inzichten over onder andere ergonomie, efficiëntie, archivering en hygiëne."
"Deze uitgebreide bron van informatie stelt je in staat om de beste producten te kiezen voor jouw kantooromgeving. Of je nu op zoek bent naar ergonomische oplossingen om het comfort te verhogen of slimme manieren om kantoorbenodigdheden te organiseren, de content hub biedt praktische begeleiding die direct toepasbaar is."
Flexibel en Hybride
De werkplek van vandaag ziet er anders uit dan een paar jaar geleden. Flexibele werkplekken, thuiswerken en hybride oplossingen zijn de norm geworden. "Dit vraagt om een nieuwe aanpak voor werkplekinrichting, waarin comfort, efficiëntie en gezondheid centraal staan. De WorkLife Coach helpt je om deze uitdagingen aan te pakken met eenvoudige, effectieve oplossingen die werken voor elk type werkomgeving."
Van ergonomische bureaustoelen en in hoogte verstelbare bureaus tot doordachte archiefsystemen en opbergmogelijkheden: Fellowes biedt volgens Van Berkel een uitgebreid assortiment producten die helpen om jouw werkplek te transformeren. "Deze tools zorgen ervoor dat je team zich beter kan concentreren en productiever kan werken, ongeacht waar ze zich bevinden."
Slimme keuzes
Met de campagne nodigt Fellowes officemanagers uit om samen de werkplek te verbeteren. "Door slimme keuzes te maken voor kantoormateriaal, kun je zorgen voor een werkomgeving die naadloos aansluit bij de behoeften van je team. Van archiefsystemen die het papierwerk netjes organiseren tot ergonomische accessoires die het comfort verhogen – de mogelijkheden zijn eindeloos."
Oproep tot actie
"De WorkLife Coach-campagne is niet zomaar een marketingactie; het is een oproep tot actie. Doe mee en help je team om beter, slimmer en comfortabeler te werken. Elke aanpassing telt en kan een positieve impact hebben op de werkdag van jouw collega's. Zo maak je jouw kantooromgeving helemaal klaar voor de toekomst van werken", sluit Van Berkel af.
Dit artikel is gesponsord door Fellowes.