Randstedelijke Rekenkamer
Service level agreement (SLA): werkwijze, voordelen en valkuilen
De service level agreement (SLA) is een overeenkomst tussen klant en secretariaat. Deze drie experts leggen je uit hoe je ermee werkt.
De service level agreement (SLA) is een overeenkomst tussen klant en secretariaat. Deze drie experts leggen je uit hoe je ermee werkt.
De impact-inspanning matrix is een eenvoudige tool waarmee je verbeterideeën kunt prioriteren. Uitleg en een praktisch voorbeeld.
Lean werken op het secretariaat: alleen nog maar bezig zijn met werkzaamheden die ertoe doen, werk dat waarde toevoegt voor de klant. Samen met...
Zijn jouw werkprocessen al optimaal? Ontdek in vier stappen of jij lean werkt en lees over drie lean-instrumenten die je meteen kunt toepassen.
Scrum is een managementmethodiek waar elke zichzelf respecterende organisatie van een beetje omvang al eens naar heeft gekeken. Zeker wie als...
Doen wat ertoe doet, dat klinkt makkelijker dan het is. Denk jij weleens aan het einde van een dag: 'Wat heb ik nou eigenlijk gedaan?' Met de 7...
Efficiency staat hoog op de agenda van veel organisaties en waarschijnlijk ook op die van jou. Lean, agile, scrum: er zijn allerlei methodes waarmee...
Wat waren de best gelezen artikelen in december? Mis ze niet. Een top 5.
Meer tijd, aandacht en energie besteden aan je taak is niet altijd beter. Sterker nog, je werk kan er zelfs van in kwaliteit teruglopen, doordat je...
In september was het lean werken en lean secretariaat wat de klok sloeg. Dat waren artikelen die door jullie in september veel gelezen werden. Welke...