Drie tips voor betere to-do-lijsten
Dit zijn drie eenvoudige manieren om beter jouw to-do-lijsten te managen.
Dit zijn drie eenvoudige manieren om beter jouw to-do-lijsten te managen.
Is je werkdag altijd korter dan je hoopt door eindeloos vergaderen? Drie tips om meer 'werk' te halen uit je werkdag.
Het prioriteren van taken gaat een stuk makkelijker en sneller met ChatGPT. Tien prompts voor beter timemanagement.
Ondersteuners zouden vaker moeten reflecteren op de keuzes die ze maken, zegt professional organizer Karen Visser.
Productiviteit begint bij het goed plannen van werkzaamheden. Maar hoe doe je dat? Trainer Karen Visser geeft 10 praktische tips.
Zoek je een voorbeeld van een projectevaluatie of een sjabloon voor kwitanties? Bekijk het overzicht van alle downloads op Management Support.
Een op de vijf volwassenen vindt zichzelf een echte uitsteller. Alle kans dus dat je - als je het zelf niet bent - samenwoont of samenwerkt met een...
Sinds kleins af aan worden we aangemoedigd om vooruit te kijken. We doen er alles aan om te leren en onze doelstellingen te bereiken. We plannen...
Misschien herken je het wel: je wilt graag met alle mails van je manager meelezen, een dag meelopen met een collega, een cursus volgen of gewoon wat...
Het is al een aantal jaar een rage: schrijven in een bullet journal. Het is het notitieboek 2.0: een agenda, dagboek en to-dolijst in één. Je kunt...