Deze topsprekers maken impact op het Management Support Event

Deze topsprekers maken impact op het Management Support Event
Management Support Event 2019, Jaarbeurs Utrecht.

Trots zijn we op ons Event dat op 8 november weer de Jaarbeurs Utrecht vult, met keigoede keynotes, leerzame workshops en honderden collega-ondersteuners met wie je kunt kennismaken en sparren. Ik stel graag de keynotesprekers aan je voor.

Het thema van het Management Support Event is dit jaar: Spot on! Upgrade je communicatieskills en maak impact. Over overtuigen, authentiek zelfvertrouwen, emotionele fitheid en dé tool om het gesprek te openen over jouw loopbaan. De volgende topsprekers nemen je mee in hun keynotes rond communicatie.

Pacelle van Goethem is gedragswetenschapper, schrijver, Nederlands meest gevraagde spreker en internationale keynotespreker op het gebied van overtuigen, stemsociologie en beïnvloedingspsychologie. Zij leert je impact te maken zodat mensen naar je ideeën luisteren en jouw visie omarmen. Het goede nieuws is: je hoeft geen Obama of Zelensky te zijn om overtuigend te zijn.

Jacqueline Brassey is wetenschappelijk onderzoeker, adjunct-hoogleraar, co-leader van het McKinsey Health Institute en co-auteur van onder meer het ‘evidence-based’ boek Authentiek zelfvertrouwen. Ook is ze lid van de Raad van Commissarissen van Save the Children. Ze slaat graag bruggen tussen de wetenschap en praktijk. Zij helpt je effectief omgaan met onzekerheid en een gevoel van stress. De oplossing: emotionele fitheid. Ze leert je comfortabel te worden met ongemak en je authentieke zelfvertrouwen te vergroten met emotionele flexibiliteit. In haar Ted-talk ging ze in op haar eigen vertrouwenscrisis en hoe ze die aanpakte.

Helen Monument inspireert assistants en moedigt je aan om het beste uit jezelf te halen. Ze was meer dan dertig jaar secretaresse, officemanager en teamleider voor verschillende managers in uiteenlopende internationale bedrijven, dus ze kent het vak als geen ander. Zij vertelt je hoe je de Global Skills Matrix inzet en hoe die jou verder kan helpen in je loopbaan.

Ben jij er ook bij? Bekijk het complete programma en schrijf je in!

Pacelle van Goethem (links), Helen Monument (boven) en Jacqueline Brassey.
Vera Bot

Vera Bot

Hoofdredacteur Management Support

Vera Bot is hoofdredacteur van Management Support Magazine en manager van de online content op managementsupport.nl en de verspreiding ervan via social media kanalen.

Goede teksten schrijven met AI blijft mensenwerk

Goede teksten schrijven met AI blijft mensenwerk

Schrijven gaat niet vanzelf. Ook niet met een AI-tool als ChatGPT. Daar weet Judith Winterkamp alles van.

6 tips voor de notulist die het even niet meer kan volgen

6 tips voor de notulist die het even niet meer kan volgen

Krijg je als notulist te maken met mensen die te snel praten, of met onderwerpen die je niet volledig begrijpt? Probeer dan de volgende zes tips eens...

8 tips voor een goede zinsbouw

8 tips voor een goede zinsbouw

Hoe zorg je er als assistant voor dat de teksten die je schrijft leesbaar zijn?

Neem de lezer van je e-mail serieus, begin met het slechte nieuws

Neem de lezer van je e-mail serieus, begin met het slechte nieuws

Verpak je boodschap niet in drie lagen pakpapier om rekening te houden met je lezer, schrijft Judith Winterkamp. Neem je lezer serieus en wind er...

Hoe schrijf je een duidelijke e-mail zonder dwingend te zijn?

Hoe schrijf je een duidelijke e-mail zonder dwingend te zijn?

In zakelijke teksten kun je niet duidelijk genoeg zijn, schrijft expert Judith Winterkamp. Maar als je iets gedaan wilt krijgen, moet die...

5 vuistregels voor een klantvriendelijke brief

5 vuistregels voor een klantvriendelijke brief

Een klantvriendelijke brief geeft de klant het gevoel dat hij met een betrouwbaar, beleefd en competent iemand van doen heeft, die persoonlijk...

Gedragsstijl herkennen: ben jij rood, geel, groen of blauw?

Gedragsstijl herkennen: ben jij rood, geel, groen of blauw?

Iedereen heeft een dominante gedragsstijl, volgens het DISC-model. Herken je de gedragsstijl van een ander, dan kun je beter met hem of haar omgaan.

Hoe kun je het best leren van klachten?

Hoe kun je het best leren van klachten?

Hoe kun je het best leren van klachten? Manja Bomhoff schreef er een boek over. "Een misverstand is dat je moet doen wat de klager vraagt."