Neem een gratis proefabonnement op Management Support

Neem een gratis proefabonnement op Management Support

Lees alle artikelen en boeken op deze website, ontvang het magazine en krijg korting op events en opleidingen. Nu twee maanden gratis op proef!

Een abonnement op Management Support is sowieso al heel aantrekkelijk geprijsd. Voor 10,85 euro per maand krijg je:

  • Onbeperkt toegang tot Managementsupport.nl
  • 2x per week de nieuwsbrief
  • 4x per jaar het magazine, digitaal en per post
  • Exclusieve toegang tot de Secretaresse Assistent-boekenserie
  • Korting op events & opleidingen

Wil je het eerst eens uitproberen? Dat kan twee maanden gratis!

Als het niet bevalt, dan laat je onze klantenservice weten dat je afziet van een jaarabonnement. Smaakt het juist naar meer? Dan loopt je aanmelding automatisch over in een abonnement.

Uitproberen? Klik hier voor het formulier!

6 tips voor de notulist die het even niet meer kan volgen

6 tips voor de notulist die het even niet meer kan volgen

Krijg je als notulist te maken met mensen die te snel praten, of met onderwerpen die je niet volledig begrijpt? Probeer dan de volgende zes tips eens...

8 tips voor een goede zinsbouw

8 tips voor een goede zinsbouw

Hoe zorg je er als assistant voor dat de teksten die je schrijft leesbaar zijn?

10 tips om ongemakkelijke onderwerpen bespreekbaar te maken

10 tips om ongemakkelijke onderwerpen bespreekbaar te maken

Je moet een ongemakkelijk onderwerp bespreken met een collega. Moet je je voorbereiden? Hoe voer je het gesprek? Tien tips van Karen Visser.

Neem de lezer van je e-mail serieus, begin met het slechte nieuws

Neem de lezer van je e-mail serieus, begin met het slechte nieuws

Verpak je boodschap niet in drie lagen pakpapier om rekening te houden met je lezer, schrijft Judith Winterkamp. Neem je lezer serieus en wind er...

Hoe schrijf je een duidelijke e-mail zonder dwingend te zijn?

Hoe schrijf je een duidelijke e-mail zonder dwingend te zijn?

In zakelijke teksten kun je niet duidelijk genoeg zijn, schrijft expert Judith Winterkamp. Maar als je iets gedaan wilt krijgen, moet die...

5 vuistregels voor een klantvriendelijke brief

5 vuistregels voor een klantvriendelijke brief

Een klantvriendelijke brief geeft de klant het gevoel dat hij met een betrouwbaar, beleefd en competent iemand van doen heeft, die persoonlijk...

Gedragsstijl herkennen: ben jij rood, geel, groen of blauw?

Gedragsstijl herkennen: ben jij rood, geel, groen of blauw?

Iedereen heeft een dominante gedragsstijl, volgens het DISC-model. Herken je de gedragsstijl van een ander, dan kun je beter met hem of haar omgaan.

Hoe kun je het best leren van klachten?

Hoe kun je het best leren van klachten?

Hoe kun je het best leren van klachten? Manja Bomhoff schreef er een boek over. "Een misverstand is dat je moet doen wat de klager vraagt."